Jag orkar inte.

Jag har kämpat med dem juldagliga på mitt main konto Evelina varje dag för att få dem grön svarta randiga benlindorna. Vart jag än rider runt omkring Jorvik ser jag spelare som har dessa lindor. 
Lämnar in 1 önskning på mitt asiatiska konto ( FireStar kontot ) och vad tror ni jag får? 
Jo dessa.... 

JAG ORKAR INTE! -_-




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Jag vet PRECIS vad du menar...

2015-12-20 08:45:23
Emmy

Hahah jag får de hela tiden. Har fått de minst 5 ggr nu xD

2015-12-20 19:17:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback