Julpyntat

Jag har varit fett duktig och julpyntat i Gallerian. 
Tänkte att jag kunde göra det så slipper ni göra det, så vad säger ni? Blev det vackert? :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elisabeth Westpoulos

Det blev super fult juuu :3 Se dom där tomtarna? Dom måste vara plast. Men fy Sture D:

2015-12-03 19:52:27
URL: http://jorvikelisa.blogg.se
Stace

Jag var ju tvungen att göra det också! Jag tror han tar ner det efter bara för att alla andra också ska behöva göra det >:(

2015-12-03 21:06:18
Matilda Southtree

Vaktmästaren tog bort ditt julpynt, jag var tvungen att sätta upp det igen :(

Svar: Men what??! Åhhh :/ Jag får allt ta ett snack med honom
silverknight.blogg.se

2015-12-04 11:00:37
URL: http://matilda-sso.bloggplatsen.se
Elisabeth Westpoulos

Nämen usch så fult du har gjort det Sture D: Det är ju tomtar där! Nej nej. Du måste nog lära dig att pynta i år. ;)

Svar: Åh, jag som gjorde det så fint jag kunde med det lilla jag fick :/
silverknight.blogg.se

2015-12-04 13:45:32
URL: http://jorvikelisa.blogg.se
Elin Dragonfall

Du har överträffat dig själv Sture! ;)

2015-12-04 15:22:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback