Sneaky Dragons - Vecka 49

Nu är det inte långt kvar innan Sneaky Dragons går på jullov. Det är både roligt och tråkigt när det är dags för lov men jag kommer ju ändå träffa dem varje dag :3 

Iaf denna veckan har varit en lugn vecka för oss enligt mig. 
Måndagen började med en lektion med vår ridlärare Karin. Alltid lika kul med lektioner så vi var en hel del på plats :3 
Vi började med liten genomgång av olika sadlar innan vi begav oss ut på fältet.

Tisdagen höll jag i ett eget event och jag hade lite kul åt dem stackarna som kom på eventet. Söta Ella från Walking Eagles stog och tittade på oss i början och jag bjöd in henne till eventet och hon tackade ja :3 Hon är så jävla underbar den människan asså <3  
Dem skulle nämligen få räkna kossor. Då jag inte hade utforskat hela Epona, eller mer gått på kossjakt där så fick dem iaf inte leta där inne. Men dem som dök upp var iaf väldigt duktiga och tyvärr var det ingen som kammande hem vinsten men Nemo var närmast med 2 kossor fel så hon vann mitt event :) 

Onsdagen var det möte som vanligt där vi bland annat tog upp Lucia röstningen vi har haft i klubben. Stort grattis igen till Bambi Deerhill som blir årets lucia :3 Sen fick vi även en ny medlem till vår gula familj, Saga Goldfall tillhör nu oss, mohahah ^^
 
Torsdagen körde vi ett litet levlingsevent / ta personligtbästa. Miranda och Lennart i spetsen visade oss vägen genom Jorviks alla banor :) 
Var lite sen och hade på ett sätt ingen häst att levla så sprang lite med Kungen. Tog lite lugnt och fick ihop en hel del js. 
 Fredagen lekta jag och Lennart lite med medlemmarna. Vi körde lite Under Hökens Vingar, kurragömma och bakvänd kurragömma. Jag har kul och det var skönt att leka liksom. Inte behöva tänka på massa eventregler utan ja bara chilla runt :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback