Sneaky Dragons - Vecka 50 - Tantajul

Denan vecka har vi i Sneaky Dragons gått och blivit tanter. Vi är fett farliga ute på vägarna och vi är fett gamla. :D 
Måndagen började med lite fika och korsords. Jag är sämst på korsord men jag satt med och försökte iaf :3

Tisdagens event och även onsdagens möte var jag inte med på då min huvudvärk jag har stått ut med i över 2 månader ville leka. Så jag låg och sov ungefär hela dagen och kvällen. :/

Torsdagens event var ett hemligt event iaf enligt schemat. Jag trotsade min huvudvärk och lekte med mina kompisar och jag hade sjukt kul :D
Vi samlades bakom bibblan och sen fick vi 5 minuter på oss att skapa en outfit inom en viss kategori, klarade man inte tiden åkte man ut och sen skulle Rockmormor och Nemo bedömma en och så var det tyvärr en som åkte ut efter varje kategori. Stressigt och ändå väldigt kul :D 

Första veckan med tantajulen är över. Men jag är inte ledsen för vi har en vecka till som startar redan imorgon :D Woop woop! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback