Sneaky Dragons - Vecka 51 - Tantajulen!

Jag och mitt minne. Ehm jag har glömt av vilken dag vi gjorde vad på och jag var endast med på 2 av 4 event denna vecka och det suger lite men mitt huvud och jag är verkligen inte kompisar. Jag har haft konstant huvudvärk sen början av september och det är inget fel enligt läkare men ändå hjälper inga tabletter så ja.. 
 
som sagt, mitt minne sviker mig så jag slänger upp bilderna på dem eventen jag var med på och mötet och så skriver jag lite. 
Ehehe
Detta var även vår sista vecka för iår! Vi har nu gått på jullov :3 
Upptäckte att Emma har skrivit ett jättebra inlägg om vad vi gjorde så in och läs hennes inlägg och så kan ni komma tillbaka hit sen och kolla mina bilder eheheh :p 
Vi skulle alltså helt enkelt göra små uppdrag och dagliga som Nemo och Amanda hade hittat på och den som kom först fick poäng. 
På delad tredje plats hade vi: Evelina Silverknight och Haley Rainstorm
På andra plats hade vi: Nina Bunnystorm
och på första plats hade vi: Emma Shortroad
 
Onsdagen var det årets sista möte. Vi tog upp en hel del viktiga saker och sen önskade vi alla en god jul och sånt dära skoj. Vi kommer självklart spela under vårat jullov men vi har inga bestämda event utan vi har lov helt enkelt. :) 
 
Nu blickar vi framåt och så återkommer dessa inlägg den 10 januari :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback