Uppdaterat lite här inne

Min morfar häst har fått hamna på bakgrunden och header bilden har fått sig ett litet lyft nu när snön har trillat in på Jorvik :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lea Bravedaughter

På Datorn så ser man inte Mohfah hezt för den vita saker i mitten skymmer honom D:

Svar: Oh no, kan nog också bero lite på hur stor skärm man har. Som du ser på bilden är han perfekt för mig och jag har storleken 1920px bred och 1080px hög.
silverknight.blogg.se

2015-12-11 15:24:55
Ellie Northfall

Jag såg minsann på Helis instagram att du föll för grupptrycket och skaffade dig en islänning idag ;)
Bravo! :D

2015-12-11 23:09:37
URL: http://ellienorthfall.blogg.se
elin

På min skärm ser designen ut som vanligt (fast med ändrad header), någon idé på varför? :/

Svar: Ojdå, kan hända att din dator laddar in en äldre version av sidan. Testa att uppdatera sidan så ska dem komma fram :)
silverknight.blogg.se

2015-12-12 10:33:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback