Kvällen som blev kaos?

För en gång skull var jag kvar både på ts och sso när alla andra ville gå och lägga sig. 
Jag, Haley, Felle och Simone blev kvar och vi lekte runt. 
Felle fick för sig att knuffa ut sin häst över ett stup och Haley blev överlycklig när stackars hästen trillade ner. Och ja asså underbara människor <3 
 
 Deta hände igår så ni alla är medvetna om det ^^

Sen försökte även Haley sälja mig för 25 sc. Asså what, är jag inte värd lite mer och varför i hela fridens namn skulle du vilja sälja mig kvinna?! :( 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

;)

2015-07-19 15:12:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback