Sims - Famlijen F

Startade upp mitt sims och ville verkligen spela men efter typ 5 minuter var det inte kul längre. :/ 
Fruktansvärt tråkigt när det blir så men finns inte mycket att göra. Det ska vara kul att spela och inte något som man måste tvinga fram.
Tog detta kort innan jag stängde ner. 
Han är ju vacker så förstår faktiskt inte varför jag tappade suget på att spela. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
josefin lightningfall

kan man kratsa hovarna???!!! jag kan inte det på sims! jag har husdjur vanliga och typ 5 till!

Svar: yepp, i sims 3 iaf. osäker på om det finns i sims 2.
silverknight.blogg.se

2015-02-18 11:26:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback