Sneaky Dragons - Vecka 6

Denna vecka har vi lekt. Massor :D 
Ingen mindre än Haley Rainstorm har knåpat ihop denna veckas event ^^
Måndagen började med en Ordlek
Haley gav oss 4 - 6 olika bokstäver som kunde bilda en mening. Och ja, dem meningarna blev en del konstiga och en del knasiga hahah 
Innan vi började leka så roade jag och Ellie oss lite med vår lekledare, eh ehe hehe 
Sen fick vi lite skäll och satte oss snällt och prydligt vid bordet. :3 
 
 
Tisdagens event var jag inte med på och jag tror jag saknade något. Efter ha kikat på Haley´s blogg så fick jag reda på dem gjorde då det stog Hemlig lek på schemat. 
Dem hade iaf lekt Under hökens vingar och grillat. Sjukt mysigt ju! Åh önskar att jag var med. :/ 
Bild kapad från Haley
 
Onsdagen vare möte som vanligt och som vanligt så kramades vi i slutet. 
 
Torsdagen lekte vi nere vid Fort Pinta stranden. Ett event vi inte kört tidigare så det var lite klurigt men sjukt kul ändå! :D Jag plockade på mig typ det jag tyckte var båtinspirerande outfit och tog med mig Wisse. 
Juste titta! Ihihihih
Jag försökte paxa mig till vinsten redan från början men det gick inte. :/ 
Men efter lite kämpande och tänkande så lyckades jag allt vinna! :D :D 
Efter några minuter fick jag reda på att Delle klarade eventet också så att vi delade på vinsten :3 
 
Det var denna vecka. Hoppas ni hade en trevlig vecka. 
Puss på er! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback