Sneaky Dragons - Vecka 8

Idrottsvecka har vi kört denna vecka och gud vad kul vi har haft det. 
Det hela började med i Vattenbympa i måndags. 
Vi plaskade både med våra söta hästar och utan. 
Var lite väl upptagen av att läsa i chatten så bjussar på dessa fina bilder :3 
Juste innan eventen började så var vi lite typ attackerade av fans. Ehehe var knappt så att jag kunde se vart jag själv var ett tag. 
 
Tisdagen körde vi Orientering i klubben. Sjukt kul faktiskt och det gick rätt fort. Det hade vi nog inte riktigt räknat med hehe. Nemo hade planerat och kämpat och jag hjälpte till och höll och var allmänt redig och söt. ^^
 
 Onsdagen skulle bestå av möte men drygt 2 timmar innan det var dags så bytte vi.
Idrottslektion stog på schemat och det var sjukt kul. Även idag hjälpte jag till och höll i det. Gjorde liite mer nytta idag än igår så att säga ehehe. ^^
Tyvärr var det få som var med, antar att det hade med att sso krånglade upp allt som vanligt så vissa kunde inte komma in och spela. Vilket var väldigt tragiskt då dem missade ett kul event.
Bjussar på lite bilder och vill ni läsa mer vad vi gjorde så kika in HÄR
 
Torsdagen bestod utav lite träning inför stafetten (som skedde igår, Lördag. Bra upplägg, tyvärr gick det inte hela vägen ) och även möte ^^ Där Felle fick för sig att dissa kramen. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback