Throwback Thursday :D

Efter lite snack med kära Nina så berättade hon om den brillianta idén om att köra lite Throwback Thursday. :D 
 
Så i några veckor framöver just på torsdagar lär sånna här inlägg dyka upp :D Yaaay, skäms för detta faktiskt haha men ja då får ni en chans att se gamla bilder och inlägg (om ni inte redan har sett dem eller tjuvkikat) 

 
Vi startar med denna vackra bild
Det var på den tiden då jag bara hade 3 hästar i stallet. Och inte stallhjälpen fanns 
Redan då hade jag en dille på att döpa alla mina hästars förnamn till samma.
Och från början hetta alla pållar Night i "förnamn" tills dem kom med nya namn till hästarna. ^^
 
Detta inlägget skrevs 2013 - 05 - 21 ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Esther

Ville bara slänga in en liten kommentar om hur stolt du borde vara! Din blogg är en stor favorit eftersom det är blandade och roliga inlägg, bra uppdatering och designen gör allt så mycket mysigare! :D
Go you, jag är en nöjd läsare ^^

Svar: Åh sjukt kul att höra! :D Tack <3
silverknight.blogg.se

2015-02-19 19:35:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback