Tips mottages!

Ny dator innebär också att jag kan göra mer saker på den än vad jag kunde göra på min gamla bärbara. Det jag tänker på är att jag kan nu sitta och filma och redigera filmklipp precis när jag vill. (visst det kunde jag nästan innan också)  Men iaf, det jag vill komma till är att har du några ideér eller tips på vad jag kanske kan göra för att lägga upp något på min youtubekanal? :D
 
Dela gärna med dig dina tips och ideér i kommentarerna så får vi se vad jag kan fixa ihop :D
 
 
Psst!
En stallvideo är jag inte direkt sugen på att göra så helst något annat :3  
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Dextra Applesmith

Det skulle vara kul med en yt-serie :) Eller fortsättning av en gammal yt-serie t.ex. Melanie och Maskot, Mary och Flippen :D

Svar: Vet inte riktigt hur jag ska kunna göra en fortsättning på Melanie och Maskot just nu men tack för tipset och Mary och Flippen är inte jag som har gjort...
silverknight.blogg.se

2015-02-02 19:54:39
sonya

kanske musik videos eller en ny serie :D

Svar: Tack för tipsen :3
silverknight.blogg.se

2015-02-03 08:23:24
Naomi Diamondwood

Vloggar kanske, uppdatering videor någongång om du inte filmar med Kim (:

2015-02-03 13:08:21
URL: http://diamondwoods.blogspot.com
Dextra Applesmith

Sorry, det är ju Nemo som gjort Mary och Flippen! xD Jag är ju knäpp!

Svar: Hehehe :)
silverknight.blogg.se

2015-02-04 08:37:28
Nadine oakcamp

En musikvideo med sneaky dragons, till låten Black and yellow :D

Svar: Tack för tipset ! :D
silverknight.blogg.se

2015-02-04 20:50:07
Ronja Candleborn

Kanske en musik video??
Eller när du håller/går på event😃

Svar: Tack för tipsen :)
silverknight.blogg.se

2015-02-08 21:28:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback