Beundrad

Dagen var 30 december 2014 som jag red förbi Jura en sista gång. Eller ja, jag kommer säkert fortsätta rida förbi honom och lämna in delar men inte alls lika flitigt som jag gjort dem senaste 2 veckorna. 
Så på 2 veckor har jag tjänat ihop över 4000 i ryktes poäng, det var inte det roligaste men nu slipper jag stressa över detta ryktet med ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Ojoj duktig du eeeeeee! :) Grattis! Är alla klara nu? Det verkar som att alla har kommit så otroligt mycket längre än mig.. men Grattis! Vad skönt för dig att få lite mindre att göra haha puss puss ♥♡♥♡

Svar: Bara Nic kvar! :D ligger lite efter men jag kämpar på :D
silverknight.blogg.se

2015-01-06 10:01:50
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback