Brev

Ska du breva mig och vill ha svar på just ditt brev? 
Se då till att din brevlåda inte är full.
Får kan jag inte skicka iväg brevet då lär du aldrig få svar och ditt brev kommer att kastas. Så enkelt är det. 
 
Jag kan vara dålig på att tömma min låda ja, men jag ser oftast till att det inte är så många brev i den om jag behöver skicka iväg brev.
 
Kan vara svårt att se när ens låda är full med men försök att radera minst två brev eller mer om du verklligen vill ha svar på just brevet du skickar till mig. 
Vill du inte radera något för att det är ett fint brev? Ta kort på brevet och spara bilden och sen radera brevet, på så sätt har du ändå kvar det. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback