Dragonfeather är vacker :3

Något jag har tänkt på är att Dragonfeather är lättare att redigera man och svans på än någon av mina andra hästar. Eller så är det bara för att det är honom jag rider på mest just nu.
Det är inte mycket skillnad eller vad man ska säga, ja man ser att det är redigerat och jag är inte så duktig så på att få det extremt snyggt men det lilla jag gör tycker jag blir bra :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Daisy ponywood

Jag tycker det blev super fint! Dock lite smala tyglar :)

Svar: Åh tackar, tyglarna är inget som jag tänkte på hahah dem är orginal så att säga :p
silverknight.blogg.se

2015-01-06 10:42:20
Daisy ponywood

Oooj hehe. Har aldrig sätt att tyglarna har varit så där på sso xD. Opsi dopsi xD

Svar: Haha ibland är tyglarna gör stora eller inga alls :p
silverknight.blogg.se

2015-01-07 13:22:09
Daisy Ponyroad

Heej, jag undrar bara vart du köpt tröjan och kepsen på bilden. Tacksam för svar!
Herrå (:

Svar: Dem har jag haft väldigt länge fakstikt men kika in på starstables databas så lär du hitta dem :)
silverknight.blogg.se

2015-01-10 10:55:41
URL: http://dponyroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback