Emma´s Event i film

Jag har vart lite på latsidan men det har inte Emma varit.
Kommer ni ihåg hennes event? Hon fixade klart filmerna på loppet av max 2 dagar tror ja? Ingen koll här som vanligt. Ehehe
 
Tänkte iaf dela med mig av dem om ni har missat dem och här kan ni även se hur eventet gick till :3 
Dem är i två delar så kika på första delen först ;D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Jag har inte hunnit se de än men ska. Dock börjar det nästan bli vardag för mig. Ridningen börjar idag och och skolan på torsdag. Det kanske är lite konstigt men känns lite skönt att börja skolan igen. Få igång rutinerna och få igång klubben och ridningen börjar... Ja fast visst är det underbart med lov när man kan ligga kvar i sängen länge på morgonen och slipper gå till skolan/jobbet och inte behöver göra några läxor eller så! Mm. Men tror att det är rätt bra uppdelat för mig. Mitt i terminen kommer sportlov, påsklov o nationaldag och en massa ovanliga dagar och nationella prov!!! Fasa, hoppas de är lätta! $) puss love you Sture ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥[]♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡]♡♥♡]♥]♥♥♥♡♥♡♥♥♥♥

Svar: Åh, det var lättare när man gick i skolan och hade lov typ jämt haha :D Nu nä'r man jobbar så äre inte så mycket ledighet, tyvärr. Men när man väl är ledig så tar man det lugnt :D Och du måste se Emma´s film, det var ett intressant event :D
silverknight.blogg.se

2015-01-06 10:10:35
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback