Outfit - Grön & Vit

Grönt & Vitt
 
Ryttaren 
Mössan - Västkobbens fiskeby  |  Jackan - Västkobbens fiskeby  |  Vantarna - Silvergladebyn  |  
Byxorna - Goldspurs Gård  |  Stövlarna - Västkobbens fiskeby
 
Hästen
Tränset - Västkobbens Fiskeby |  Sadlen - Västkobbens Fiskeby |  Filten - Fort Pinta  |  Lindorna - Fort Pinta  
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Snyyyyyyygg! Du har verkligen talang! Jag skulle faktiskt inte ens kunna komma på tanken att göra nåt sånt otroligt! Hihi du är ju riktigt duktig, iaf om man jämför med mig! Helt otroligt snygg. Om jag hade gjort den dså hade jag vart så stolt så jag hade ridit runt med den hela tiden! Puss puss o kram sturis ♥♡♥♡♥♡♥♡♥ har saknat dig, måste höra din röst snart!!

Svar: Åh tackar, har saknat dig med och det är bara att ta outfiten om du gillar den :D
silverknight.blogg.se

2015-01-06 09:55:28
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback