Saker till Kallterna

Att leta saker till Kallterna är och kommer alltid att vara jobbigt. Man springer fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner, höger och vänster. Du finkammar HELA Dinodalen efter saker dem vill ha.
Jag har nu suttit i säkert mer än 24 timmar och letat på Johanna kontot, inget jag är så glad över.
Men något jag är väldigt glad och tacksam för är att när det gällde att leta på mitt Evelina konto så fick jag hjälp av bästa underbara Haley. Hon satt, vad jag vet en natt, kanske några timmar och löste så jag kunde lämna in massor med saker dagen efter och bli populär.  
Haley är guld värd! <3 
 
Snövesslorna är och kommer alltid vara dem sötaaste versionen av Fripp. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback