Säl

Juste, jag har köpt mig en säl. Inte för att jag vill ha en man har hört att dem kanske kommer komma till användning framöver (?) och även att dem är limited edition. Så ja, sälen jag köpte är den vita med gråa prickar på. Enligt mig den finaste/sötaste av dem alla
 
Köpte du någon säl? :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Veronika Dragonforce

Inte än men jag kommer nog köpa 3st xD

Svar: Men Wirre då haha :p
silverknight.blogg.se

2015-01-09 17:21:25
URL: http://dragonforce.blogg.se
Dextra Applesmith

Jag köpte den gråa. ;)

2015-01-09 19:37:43
Ellen Flowerhome

Jag har två saker att säga c:. 1. Vart har du hört att det blir använding för sälarna sen? 2. Har du inga fler husdjur? (woops en 3 sorry xD) 3. det är jobbigt att läsa din innlägg ibland då dina hästar på sidan skymmer texten lika dant kommentarer ibland fattar jag inte vad som skrivs. För att de skyms. Kan det fixas? Kram Ellen Flowerhome från sso♥

Svar: 1 jag har hört det via folk i klubben som har hört det av andra liksom, likt så ett rykta alltid sprids. 2 Nej jag har inga andra husdjur då jag tycker dem är en relativ onödig grej faktiskt, ja dem är söta men nej jag ser ingen nytta med dem :p och 3 det beror på hur stor skärmupplösning man har, har man en liten skärmupplösning så kommer bilderna hamna på texten, och har man en stor skärmupplösning så hamnar dem några centimeter från inläggen. :)
silverknight.blogg.se

2015-01-10 10:34:54
Hannah Puppycake

Japp köpte en prickig, en grå och en ljus brun;)

2015-01-13 21:33:29
URL: http://hannahstarstableonline.blogg.se
Brigitte Undermountain

Japp jag köpte den svarta sälen😉😃

2015-01-24 12:36:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback