SD - Sverige Demokraterna ? NEJ!

Nämnde det senast vid tävlingen mot Rainbow Bullets, dock hade jag iggat en hel del för att minska lagg i streamen men jag säger det igen. 

Vi i ridklubben Sneaky Dragons vill inte bli kallade för SD.
Inget vi själva säger utan ska vi i klubben förkorta oss själva så blir det Sneaky

Jag vill faktiskt ha det så, vi har ingen koppling med Sverige Demokraterna alls att göra så lägg ner att kalla oss för något politiskt parti. 
 
 
Tack för mig. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Det känner jag igen! Verkligen! Jag har hört folk säga det och hur kul är det? Inte alls kul ju. Det hände en liknande grej förut. Jag var med i water cobras och vi förkortade det wc. När vi skrev saker i global t ex I ♥ WC!!!♥♥♥♥ så sa alla typ. Haha wc är toalett och ehh wc betyder toa. Det var ganska jobbigt, vi fick hela tiden förklara att det var våran klubb som förkortades så. Flera gånger om dan fick vi säga det. Ibland var det också såna som var elaka och "mobbade" oss för vår förkortning på klubben, men alla stöttade varann och det blev typ vi mot världen! Jag vet att det är jobbigt och det är synd att sneaky kopplas ihop med sd (partiet) puss o kram Sture! ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥

Svar: Mjo, det är lite drygt när det blir så men jag tror inte att alla tänker riktigt som oss i klubben heller men ja. Det är bara att ligga på och säga att vi inte vill bli kallade för SD så slutar väl dem snart. :)
silverknight.blogg.se

2015-01-17 16:11:42
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback