Sneaky Big Paradise!

Imorgon gäller det!
Då har alla våran kära Nemo dragit ihop vad som kan vara det största event vi någonsin haft.
Då är det Sneaky Big Paradise som gäller!
 
Och NI kommer kunna följa allt på våran twitchkanal:
http://multitwitch.tv/sneakydragons/r3dcandy
 
 
Detta kommer att filmas uppifrån och ni kommer även kunna lyssna på våra desperata rop och bekymmer.
Dock kommer vi ej kunna se någon chatt, svara på några frågor eller något utan kommer vara helt fokuserade på spelet.
Det startar klockan 16:00 och kommer pågå långt in på Söndagskvällen!
 
 
På min twitch kanal (r3dcandy) kommer ni inte höra något, den kommer att vara knäpptyst (men ni kommer få följa minsta lilla steg jag tar) så jag tycker ni ska ta och höja upp volymen på Sneakydragons kanal, där kommer ni höra deltagarna och deras kaos ;) 

Som det även står i texten kommer vi INTE att svara på några frågor så ingen ide att ni lägger energi på att ställa det. Utan vi kommer vara så fokuserade på eventet. :D 
Kommer ni även dyka upp där vi är kommer iaf jag att ignorera er för att jag lättare ska kunna ha mer fokus på det som vi faktiskt gör då det är mycket! 
Jag hoppas ni kommer och tittar på våran multitwitch! 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Inez Kakan Flowerforest

Du kommer väl avigga sedan? =(

Svar: Yes :D
silverknight.blogg.se

2015-01-25 16:10:24
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback