Sneaky Dragons - Vecka 3

Denna vecka har faktiskt varit rolig, inte för att alla veckor är det men denna har vart lite speciell då jag och kära Nemo har kört lite av en Temavecka igen! Sjukt kul och jag vill ha mer temaveckor. 
Veckan handlade om Stilhoppning så vi hade både lektion, frågesport om just hoppning och en avslutande tävling. 

Måndagen började med en lektion av kära Karin som lärare och som även Nina livestreamade på klubbens twitch kanal. ( http://www.twitch.tv/sneakydragons )
Var så fokuserad under lektionen att jag fotade inget men tog en bild på oss före start iaf :D 
 
Tisdagen bjöds på lite frågor om just hoppning och samma här faktiskt, ett foto togs och det var innan vi körde igång med frågorna :p 
Efter eventet så hoppade vi ner från taket och in i A delen och började träna på dressyrprogrammet som tävlingslaget skulle tävla på onsdagen. Jag stog som reserv så tränade jag också. :)
 
Onsdagen bestog av först tävling mot Rainbow Bullets och sen möte. 
Fick inget kort innan tävlingen då jag fick äran att hålla i streamen. 
Men Sneaky Dragons vann med 126 poäng och Rainbow Bullets fick 116 poäng. Riktigt bra kämpat från bägge klubbarna och jag var mest glad för jag slapp tävla haha xD 
När tävlingen var slut sprang jag med ilfart till klubbhuset för att förbereda inför klubbmöte.
Vem tror ni det är som städar inför varje möte så att det är snyggt och prydligt ? 

Torsdagen var det tävlingsdags igen men inte mot någon annan klubb utan i vår egna. Stilhoppning stog på schemat och det var faktiskt jättekul att köra! Men tills nästa gång ska vi komma på egen/egna banor ^^
 
På 3e plats kom Nina
På 2a plats kom Victoire
På första plats kom Amanda W
 
Stort grattis igen tjejer! 
 
Veckan är över och redan imorogn väntar nya spännande event, så vi ses och hörs nästa söndag! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback