Sneaky Dragons - Vecka 4

Denna veckan så stog Nina för eventen! 

Måndagen så körde vi en liten musikinspelning på stranden i Fort Pinta. Bjussar på en del bilder då alla var så vackra och har även en film från trotsungen
Och självklart musikvideon! :D 
 
 
 
Tisdagens event fick jag hjälpta till på, vilket jag var väldigt glad över för att jag gillar inte Skattjakt. Om någon planerar något hemligt och sen berättar att vi ska ha det så kommer jag att ragequita! 
Jag fick äran att gömma mig på vinden i ladan bakom sommarhuset i Firgrove. Mina ledtrådar hit var, Vita Knutar + Vind + Hundar. 
Tyvärr var det bara Nancy och Ellie som hittade mig utav 5 pers men äsch jag blev iaf hittad :D 
 
Onsdagen var möte som vanligt. Dock låg jag lätt sovandes i soffan med en jobbig huvudvärk. :/ 
Jag hoppas att mötet gick bra hehe ^^

Inte för att detta hör till sso men vill ändå bara säga det att jag var ute och gick med ingen mindre än Sofia Goldknight på kvällen irl. Underbara människa! <3
 
Torsdagen bestod utav Maskerad hoppning :D 
Alla var så vackra :'D Men enligt mig var jag snyggast! haha 
Tyvärr räckte inte min utklädsel och skills i hoppningen till någon vinst, Den kammade fisken hem istället haha 
 Efter eventet sprang jag direkt till Reed och berättade allt :p 
Vad tycker ni? Lika? :3
Nemo ville vara med också :D 
 
Det var våran vecka, nu tar jag och laddar för veckans sista event som kör igång strax! Glöm inte att kika in här kl 16.00 ---> http://multitwitch.tv/sneakydragons/r3dcandy 
 
Om bara 4 timmar ska vi köra igång Sneaky Big Paradise. Om jag inte är allt för inne i det jag ska göra så kommer jag nog skriva lite om det :D 
Här är infon vi har gett våra deltagare :D 
 
"Äntligen är det dags för SneakyBigParadise allra första säsong - Ingen anmälan krävs
Antingen har ni sett programmen eller så har ni hört om dem. Ni kan älska det eller hata det. Oavsett så kommer detta bli den största utmaningen i Sneakydragons historia. Vågar du verkligen ställa upp? Du kommer bli inlåst i Firgrove tillsammans med ett gäng andra drakar. Vad som händer sedan är det endast vi bakom kulisserna som vet. Det kommer gå ut på att ni är instängda, ni kommer antagligen bli rastlösa, skapa drama och pakter men vi kommer även att underhålla er med en rad challenges där ni tävlar om det högsta priset: immunitet i nästa utröstning. När det endast är två personer kvar innanför murarna i Firgrove kommer en final starta som ni sent kommer att glömma. Kommer du att lita på draken du har framför dig när det väl gäller? Har du styrkan, modet och hjärnan som krävs för att vinna Sneakybigparadise? Den personen du litar på mest kan vara en mullvad, dina beslut kan påverka fler än dig själv och det är inte alltid den som är bäst som lyckas hålla sig kvar till sist, 
ödet.. host.. produktionen har en del att säga till om också.

Vi kommer berätta hur lång tid ni har i mellan varje challenge, utröstning etc. Vad ni gör under den tiden (1-5 minuter) är upp till er. Rök, kissa eller vad ni nu vill men är ni inte tillbaka efter tiden som är satt så kan det få konsekvenser.

Ni får under INGA omständigheter lämna byns murar. Lämnar du, fastnar du, eller dör du så är du ute ur leken. 
Du får INTE göra stallsysslor i firgrove innan detta event.

  Innan du bestämmer dig för att anlända till firgrove och checka in så ska du skapa en klädsel som säger någonting om din personlighet, du ska även ha med dig en tävlingsklädsel (Snabb) för både häst och ryttare och en träningsdress till din karaktär. Förbered några korta ord om dig själv och ditt deltagande i sneaky big paradise. 
Är du bara där för att ha roligt eller är du där för att vinna de 1000 sc som ligger och väntar? "




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alicia Kittenforce

Halloj! Vart köpte du den dära blåa kepsen? :) <3

Svar: För mig hos fiskegubben i skördebygden :)
silverknight.blogg.se

2015-01-25 14:26:25
josefin lightningfall

Kan man följa sneaky big paradise någonstans...? vill gärna se hur ni gör ;D

2015-01-25 15:13:52
Ebba Highland

Jaa helt lika är ni!!! Snygga också, synd att du inte vann! Men sneaky big paradise är typ bäst. Har sett det som har kommit ut på yt. Jag missade streamen. . :( . Var inte hemma och visste inte förrän typ 18.00. Så ser på yt nu när det kommer ut resten. Puss o kram ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: I min värld så vann jag allt! ;D
silverknight.blogg.se

2015-01-28 19:13:56
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback