Asien kontot - Mer Championat

Det är faktiskt väligt roligt med championat på den detta kontot. 
Och nu när jag har även en full levlad quarter och tävlingskläder så är det lite mer spännande också, det har ibland blivit en mer match eller vad man ska säga och det är spännande enda fram tills man korsar mållinjen. :3 
Jorvikstallet - slutade på första plats med en level 14 och en halv häst. 
 
Silvergladebyn - Slutade med första plats med level 15 quarter. 
 
Firgrove - Slutade på första plats 
 
Ponnychampionat - Slutade på andra plats
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Linnea Wolfbaker

Gammalt inlägg ik..
Men väldigt lite tävlande?

Svar: Fruktansvärt lite faktiskt, har kört vissa champ helt själv
silverknight.blogg.se

2015-08-13 12:06:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback