Datorproblem

Sture är ledsen, min bebis till dator ni vet som jag vart så stolt över i ca 7 månaders tid? Denna skönhet ni vet, 
(inläggetjagskrevomden)
 måste åka på lagning.. :( 
Enda till Tyskland ska den få åka, asså jag som är så sjukt orolig tänker ju redan massa tankar... :( 
 
tänk om dem skickar tillbaka den och bara nu är den lagad, funkar fint i några minuter och sen samma problem? tänk om den går sönder under frakten?
tänk om den inte kommer hem?
tänk om den inte ens kommer fram?
 
Oj oj oj, lite tur i oture har jag på ett sätt då jag har tillgång till flera datorer hemma men endå, min burk, ALLA mina grejer är puts väck. Allt. So sad :( 
 
Jag har försökt lösa problemet själv, via vänner och även supporten till datorn men tyvärr har inget funkat och den måste åka :/ 

Jag har 2 inlägg som är tidinställda just nu, men jag vet inte hur aktivt det kommer vara här inne då min datortid kommer antagligen bli väldigt begränsad men endå. När jag får mer besked ang datorn så lovar jag att hålla er uppdaterade :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tilde Darkstorm

Naj naj naj naaaaj!! Stackars lilla burk
;( och stackars lilla Sture D;

2015-07-26 21:08:11
Yvonne Sweetwood

Men Sture då! Inte göra så! Nu blir datorn ledsen, tänk dig att åka från Sverige till Tyskland alldeles sjuk!! Nej fffyyyy vad jobbigt!! Stackars dator, o dejj, som måste vara utan din bebis!

Svar: Jag är fett ledsen :(
silverknight.blogg.se

2015-07-27 09:38:09
URL: http://ysweetwood.weebly.com
Klara Eaststar

Jag har funderat på att köpa en sån dator, är den bra som gamingdator, laggar sso? Alltså bortsett från att du måste skicka den till tyskland :/

Svar: Jag har aldrig haft problem med sso på den och jag diggar den som fan :)
silverknight.blogg.se

2015-07-30 16:19:00
Selma Frendtree

Synd Sture. Jag och min dator behöver din hjälp med Star stable för när jag har installerat och trycker på spela så blir skärmen vit och sso Launshen (stav)stänger ner sig.Vet du vad det är som är fel?

Svar: Åh. Ehm jadu, vet inte riktigt varför det blir så man det kan vara så att launchern krashar? Jag vet faktiskt inte då jag inte har det problemet liksom. :(
silverknight.blogg.se

2015-07-30 17:08:35
Selma Frendtree

Oki men tack för att du svarade,ska maila supporten och se om dom kan hjälpa mig. Men stort tack för svaret .Ha en bra dag.

2015-08-03 16:59:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback