Morgans Återfödelse

 Hej allihopa, och välkomna till veckans uppdatering där en gammal vän får ett helt nytt utseende! 
 
 Sprillans nya Morganhästar
Ah, våra älskade Morganhästar: de är älskade över hela Jorvik för deras skönhet. styrka och personlighet. Dessa underbara varelser har länge varit en favorit hos Star Stable. Om du fått för dig att de inte kunde bli ännu sötare än de redan är, tänk om! Med ett nytt utseende och helt nya animationer, är de nya Morganhästarna redo för ett nytt hem och en ny bästa vän!

Rid ut till Firgrove för att möta dessa nya oemotståndliga skönheter!
 
 Mer, Mer, Morgan!

Woop Woop! Fort Pintas strandfest!
Tim hänger fortfarande vid Fort Pinta och väntar på din hjälp med alla förberedelser inför sommaren, rid över och hjälp honom då vi anser att han är en snäll kille trots att han är spritt språngande galen!

Strand tävling
Har du spanat in tävlingen på Fort Pinta ­ stranden än? Om inte, är det verkligen dags! Kom upp i gallop!

Nya kläder & spår!
Vi har fått in nya somriga och söta stilar i strand butiken på Fort Pinta stranden, så varför inte rida dit och spana in alla nyheter?! Häng på stranden med Tim, tävla på stranden med dina vänner och så SHOPPING!

Hästmarknad
Hästbutiken har nu öppnat vid fiskebyn, varför inte ta en ridtur dit för att hälsa på dina gamla vänner Eddie och Ferdinand? De saknar dig!

Det var allt för veckans nyheter! Ha en fantastisk vecka, och glöm inte att posta alla era bästa selfies med den nya Morganhästen till vår Facebook och Instagram med hashtagen #MyMorgan

Kramar från Star Stable­gänget. X




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Pia Northland

Hej! Skulle jag kunna få hjälp med min bloggdesign? Tacksam för svar! <3

Svar: Hej! Då det tar tid och vissa saker kan man googla sig fram så testa det först annars så kanske om jag har tid till det så kan jag kanske hjälpa dig :)
silverknight.blogg.se

2015-07-30 15:28:10
URL: http://boompictures.blogg.se
Olivia Skydaughter

Har du köpt en av de nya Morganhästarna? :)

Svar: Nej det har jag faktiskt inte ^^ Har du köpt? :)
silverknight.blogg.se

2015-07-30 17:02:18
URL: http://Olivia.skydaughter.se
Olivia Skydaughter

Inte än, men ska göra det idag. Var tvungen att leva klart min andra häst först! Har som ett litet "mål" att alltid ha alla hästar i lvl 15 innan jag köper en ny ;)

Svar: Åhå, ett bra mål! :D
silverknight.blogg.se

2015-08-01 07:32:44
URL: http://olivia.skydaughter.se
Clara Snowsmith

Guud vad fint! Bloggen blev jättebra, bra jobbat! :D

Svar: Tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-08-01 09:49:05
URL: http://claraidol.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback