Sommarlov?

Jag funderar på att ta ett lite sommaruppehåll med bloggen. 
Självklart kommer dte dyka upp inlägg lite då och då men med tanke på att klubben har sommarlov så händer det inte så mycket mer än att jag gör mina dagliga med Bobcats och sen loggar jag oftast ut. 
Så inläggs fronten kommer sjunka rejält men vad gör det när mina inlägg ändå är grymma? ;D 
 
Hahaha nä men skämt o sido, vill du läsa om något speciellt så hör av dig så ska vi se vad jag kan försöka lösa. :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sally monsterlake

Sture skulle inte du kunna starta en mc server för Sneaky Dragons? :D skulle vara väldigt kul att se hur ni skulle rusa runt på den?:3

Svar: Om jag hade haft mer kunskap och pengar så hade jag lätt startat upp en mc server! :)
silverknight.blogg.se

2015-07-05 13:29:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback