Ta ett!

För ett tag sen sprang jag runt med lilla söta Felle. Hon lekte runt med sin tinker och jag har för mig att jag väntade på Nemo som aldrig dök upp. 
Men helt plötsligt skriver Felle i chatten, Ta ett kort! Sagt och gjort. Sekunder senare skrev hon det igen och igen och igen. :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Capucine Papapoulos

Den sista bilden får mig att tänka på Ekorren satt i granen!

Svar: Hahah Ja nu när du säger det så :p
silverknight.blogg.se

2015-07-16 19:00:35
URL: http://starstablecapucine.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback