Alicia Online - Level 6

Äntligen! 
Har kämpat ett litet tag och ja, den som kämpar den får belöning? 
Hade önskat att jag hade haft mer ork och tid på vardagarna att både blogga och spela mer men tiden och orken räcker verkligen inte till :( 
Mina helger ( Lördag och Söndag ) sitter jag nästintill hela tiden vid datorn för att fixa blogginlägg inför veckan som kommer och så men jag har inte så mycket att skriva om längre.
Men snart så släpper väl det också och det kommer massor med vackra inlägg här inne :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Felicia Wolfstreet

Gör en serie eller film då

Svar: Har tyvärr inte tiden till det att göra det heller. :/
silverknight.blogg.se

2015-06-20 21:11:48
felicia catgirl

Länken till där man installerar Alicia Online? :))

Svar: Haru testat att googla på Alicia Online? :)
silverknight.blogg.se

2015-07-01 09:29:26
Felicia Catgirl

Ja, men har hittat en sida där det står att man kan installera spelet men jag kan inte installera det av någon konstig andledning:( Har försökt ca 10 gånger.

Svar: Åh, du vet jag inte vad det är för fel.
silverknight.blogg.se

2015-07-09 12:45:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback