Asien kontot - Championat

I lördags förmiddags satt jag och spelade och kom på att det är dagen då det är så många champ igång, så jag tog och tränade pållen lite och ställde upp, dock är han bara level 12 men endå sjukt snabber :3 
 
Vi började med Jorvikstallets champ, där vi kom 2a.
 
Sen funderade jag på om jag skulle göra Moorland Champet eller Gåd Champet, Har redan plockat en rosett i Moorland så jag chansade på Gåd och eh, jag gjorde rätt val :D 
Det var bara jag som valde Gåd champet och vi vann haha :D 
 
Sen ställde vi även upp i Silvergladebyns champet och där hade vi en jämn kamp om bronsplatsen och silverplatsen, jag tog en annan väg precis innan mål och det gjorde så vi kom på en 2a plats :D 
 
Min lilla rosettsamling ökar. Ska försöka få minst alla rosetter från alla champ, dock så tänker jag inte nörda champ utan jag tar dem när jag vill och om jag hinner in i tid då den servern ligger 7 timmar före oss här i Sverige. :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Julie Dragonroad

Är onsdags uppdateringen tidigt på den servern då? Blev nyfiken :)

Svar: Ehm, jag vet faktiskt inte. Kommer dock inte in på server alls när dem kör den här i Sverige. :)
silverknight.blogg.se

Michelle Goldland

Kan du göra ett inlägg där du visar din tävlingsoutfit? :)

Svar: Då det finns så många olika plagg med samma stats så skiftar jag outfit väldigt ofta. Kolla databasen och ta på dig allt som ger mycket i rida till gubben och mycket i snabbhet till hästen så är du tävlingsbar som jag kallar det hehe ^^
silverknight.blogg.se

2015-07-05 22:49:50
URL: http://michelle.uki.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback