Blondes have more fun

Just ja, ni som sagt följer mig på Instagram har redan sätt det men jag har gått och blivit blond!
Jorvik Vampyren är slut, jag är så ledsen! :'(
Så jag kände att jag också ville få en liten ny fräsh start och nej, jag tänker inte ta bort mitt vackra vampyr smink, det är jag! Men håret kan jag iaf ändra på och jag gick tillbaka till ett hår jag haft tidigare fast i svart, Men nu kör vi blont :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Jaa det är så dåligt att det är slut, börja gråta när jag fick veta det och är fortfarande lite lessen. Men men det går väl över nån gång. Men skiiitsnyggt hår, det passar dig verkligen! <3
Puss!

2015-06-25 15:29:55
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback