Ett besök...

på Dark Core´s plattform...
Ohh. När jag gjorde dessa uppdrag på Evelina kontot så satt jag faktiskt som fatsnålad framför datorn och läste varje mening i lugn och ro för att jag tyckte det var så spännande och sen jakten ut, jävlar vad jag krockade i allt får jag var så rädd för att dem skulle ta mig hahaha :/ 
Fick mig allt några coola bilder när jag var där på mitt Asien konto :) 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Melissa Crazypie

STURE under bron när man ska till wolf hell in så finns det en ny sak
Det är nämligen ett hemligt ställe för smugllare. Igår så red jag längst vattnet där nere lch såg det. Och dom hade till och med lagt till det som ställe! Snart uppdrag där tror jag;)ditt störasta fan Melissa;)

Svar: Oj oj, det låter spännande, det får jag försöka kolla in :3
silverknight.blogg.se

2015-06-09 19:01:37
URL: http://threessofriends.weebly.com
Melissa Crazypie

Förlåt att jag skrev så mycket fel;D

Svar: Ingen fara, jag förstod rätt så mycket av det endå! :D
silverknight.blogg.se

2015-06-10 19:39:48
URL: http://threessofriends.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback