Flyg sötnos, flyg

 
Jag gillade denna bilden på något vänster. 
Asså Skyrim är så jädrans vacker så att jag på ett sätt inte ens behöver spela utan jag kan bara stå på ett ställa och bara wow *.*




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Youngland

Hej!
Jag har ett fel på din blogg,eller vad man ska säga!

Jo,på detta inlägget tex,ser inte jag bilden..? Det händer ofta,och jag undrar om du vet varför. :)

Snälla svara. OBS! Det kan beror på mitt nätverk!! Vet ej.


/Ebben

Svar: Ojdå, jadu. Kan vara så att din dator inte laddar in bloggen ordentligt då jag vet att det är mycket på min blogg som ska laddas in, testa att uppdatera bloggen några gånger annars återkom senare så kanske du ser bilden/bilderna.
Tack för att du hojtade till om detta :D
silverknight.blogg.se

2015-06-06 15:25:27
Ebba Youngland

Tack för svar! :D

Hehehhe,hur uppdaterar man?

Svar: Du kan trycka på F5 på ditt tangentbord så uppdaterar du sidan du är på :)
silverknight.blogg.se

2015-06-07 12:48:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback