Jag är en Skyrimnörd. :(

Börjat spela Skyrim igen... För typ 8e gången eller så. 

Kanske därför jag inte syns så ofta inne på sso, men ja Skyrim är skoj och ja, jag köpte nyss en häst men äsch, Skyrim har drakar som är vackra och vacker himmel. *.*
En del bilder kommer säkert kännas som repost bilder men vad ska man göra när spelet är såpass vackert och jag har spelet det väldigt många gånger? :p Hahah
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Gabrielle Northstar

Skyrim <3
Kör du med eller utan mods? c:

Svar: Just nu kör jag utan mods :3
silverknight.blogg.se

2015-06-05 11:39:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback