Jag lever

knappt. Eller jo Hej!
Jag har haft huvudvärk sen söndags och den vägrar släppa, missat två dagar med jobb pga av den och jag får panik på att den inte försvinner. Sover typ hela tiden, orkade vara inne en stund nyss på sso men mer än så var det inte. 
Jag vill återgå till jobbet och vara mer aktiv både här och på sso men ja. 
En dag i taget? :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Cecilia Opalhurricane

Stackare! Krya på dig<3

Svar: Tack! <3
silverknight.blogg.se

2015-06-02 15:14:21
Claire Masterknight

Du har huvudvärk och jag har ont i ögat för att det blåste in ett gruskorn. Våran otursad idag eller?

Svar: Uscha :/
silverknight.blogg.se

2015-06-02 17:03:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback