Jarl´s Gravvalv

Det är lite tråkigt att man inte får ta med sig hästen ner hit asså, för tänk er vilka coola bilder man kan få med det glittret bakom :3 
 
Funderar även på att ta denna som headerbild och göra bloggen i så som jag vill ha det och inte typ något slags väder teama, visst ja, det är kul att ha sommar, höst, vinter och vår design men det är så mycket att ändra inför varje årstid. Så jag får suga på den karamellen lite och komma på något vackert :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Britney Dawnforce

Ska du ändra din Minecraft karaktär också nu då???

Svar: Just ja, tack för påminelsen och gud ehm, jag vet faktiskt inte... Inte så ofta jag ser min egna gubbe om man säger så haha
silverknight.blogg.se

2015-06-30 18:13:18
URL: http://My-story.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback