Öööh...

Det vart ju inget direkt snällt brev eller ens första intryck av dig som spelare? Jag har satt en åldersgräns på min klubb för att jag vill spela med personer i min egna ålder och ja, vi har många som ser upp till oss över våra sociala medier men dem kan endå respektera att vi har 18 års gräns på klubben. 

Tänk dig för nästa gång också, vill du ha ett sånt här brev? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Felicia Wolfstreet

Asså man kan inte anmäla nån gör det!

Svar: Försöka går ju? Men frågan är ju bara hur mycket dem kommer göra åt saken? :p haha
silverknight.blogg.se

2015-06-13 22:25:52
Stephanie Diamondfall

Det finns väl inget att anmäla, man får ju välja vilka som ska vara med i sin klubb eller? Och du har valt de som är 18+

Svar: Ja men precis, Ska hen anmäla dem klubbarna som har regler att man måste vara aktiv också eller? Haha :p
silverknight.blogg.se

2015-06-14 08:59:41
URL: http://landofstarstable.blogg.se
Diana Weststorm

Tycker hon borde tänka sig för innan hon skriver ett sådant brev...

Svar: Finns tyvärr folk som inte tänker sig för innan dem skickar iväg något.
silverknight.blogg.se

2015-06-14 10:18:45
Ida Lionlord

Haha vaddå anmäler!? Det finns inget hon kan anmäla för, dock har du rätten att anmäla för hot (och dåligt beteende ;))

Asså folk, hen kan ju skaffa en egen klubb utan åldersgräns om det nu är så viktigt för hen

Svar: Precis. Försöka går ju liksom men tror inte hen kommer så långt ^^Jag tycker mest att personer som skriver liknande är så patetiska så att dem bör visas upp för att dem ska inse hur dem beter sig. :)
silverknight.blogg.se

2015-06-14 14:31:21
Sally Sliverfield

Taskigt skapa egen klubb utan en gräns dåå

2015-06-15 11:03:52
Astrid Spiderbrooke

Hon kan ju inte anmäla er! Hon mst respektera att du vill spela med folk i din ålder

2015-06-15 19:14:15
Inez Kakan Flowerforest

"Starstable, jag vill anmäla klubben Sneaky Dragons för de har en klubb med 18+ åldergräns och alla som kanske ser upp till den klubben kanske blir deprimerade och ledsna för de kan inte komma in i klubben."
Hmmm undrar hur många som skulle lyssna till det... XD Det finns ju inget att anmäla. Man får ju välja om man ska ha åldersgräns eller inte och du har valt 18+.

Svar: Jo men precis, haha :D
silverknight.blogg.se

2015-06-22 17:24:07
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Anonym

"Hen" säger bara sådär för att hon säkert bara är avundsjuk! För.. Det finns INGET att anmäla er för? Jag menar, Vad skulle det vara? Ni är ju bäst! ALLA röstar på er på Ssoklubbar.weebly.com! Kram på dig bästa Sture, Och hälsa hela Sneaky Dragons att dem är bäääääst! :D

Svar: Du är bäst! :)
silverknight.blogg.se

2015-06-24 11:01:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback