Q & A

Har du en fråga så kan du alltid breva till Johanna Dragonborn ( mitt server 2 konto ) vars brevlåda är tom mer eller mindre hela tiden än den är på mitt server 1 konto ^^
 

 Hej Clarie! Tack för dina fina ord.
1. Svårt att bara välja en färg men jag säger svart och gul.
2. Oj, så svårt. Har vart med på en hel del event faktiskt och alla är roliga på sitt sätt, men jag måste nog kanske säga Sneaky Big Paradise som jag och Nemo höll i som vi planerade väldigt bra.
3. Tacos, pizza, kebab, potatisgratäng, potatismos, chips, drakmat, zooapor <3
4. Katt och häst :3
5. Skyrim eller GTA kanske?
6. När jag var mindre spelade jag fotboll, slutade efter ett tag då mina knän inte pallade och då började jag rida mer, men aldrig ridit på ridskola eller så utan bara hemma.
7. Svenska är väldigt vackert ? Hahaha kan inget annat språk än svenska och engelska :/
 
Tack för dina frågor! 
Jag gillar verkligen att svara på sånt här :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lea Bravedaughter "Sumr"

Skulle aldrig passa i Sneaky, för om det en sak jag hatar så är det potatis i alla dess former föutom chips pommes o lite bakad <3

2015-06-23 09:59:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback