Q & A

Har du en fråga så kan du alltid breva till Johanna Dragonborn ( mitt server 2 konto ) vars brevlåda är tom mer eller mindre hela tiden än den är på mitt server 1 konto ^^

 
Hej Ida! 
1, Jag vet inte om jag kommer att filma med Kim i framtiden, det är något som återstår att se. 
2.  Ojdå, ehm jag är inte så värst bra på sånt själv utan jag låter dem som är bra på det göra sånt. Och jag kanske kan försöka filma något med klubben någongång :) 
3. Ehm, jadu. Jag vet faktiskt inte hur man ska göra. Gör saker bra och så kommer folk att gilla det? Nä asså jag vet verkligen inte. 
4. Ehehe, asså det var kanske inte det roligaste att göra men det gjordes om man säger så :p Är väldigt glad att jag inte behöver göra det idagens läge.
5. Nja, jag har inte träffat Kim men dem andra har jag träffat och pratat med irl. Sjukt trevliga människor! :D 
 
Jag spelar inte så värst mycket på mitt server 2 konto så jag vet faktiskt inte. Jag vill så gärna träffa dig och spelare från din klubb men just nu vet jag inte när. En vacker dag kommer vi att träffas iaf :)
 
 

Asså Ella, underbara du <3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ella Nightcamp

<3

2015-06-13 08:57:28
Ida Jansson

Hej Sture!
tack för alla svaren :D
De gjorde min dag, men om du kan träffa mig och min klubb någon gång skulle de vara fantastiskt c: Kanske vi skulle kunna göra det som 1:års present till klubben! Om du inte har ändrat dig, så att du inte vill, så tror jag att alla skulle bli fantastiskt glada :D
Kan jag breva Evelina så kan vi bestämma? de är ingen brottom för klubben fyller år 4 Januari xD
/Kram Ida cx

Svar: Varsegod! :D Och du kan ta och breva mig i December eller så så kanske vi kan lösa något :3
silverknight.blogg.se

2015-06-13 11:09:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback