Sneaky Dragons - Vecka 24

Denna veckan var lite bättre om man ska jämföra förra och denna veckan.. EEhhh men asså jag är så trött på kvällarna så att jag somnar nästan över tangentbordet när klockan slår eventdags. 
Men jag har snart kommit in i det och känner redan att denna veckan har jag vart redig och vart med på några event och även hållt i ett med Nemo ;) 
 
Såhär har schemat sett ut för veckan, Lekvecka med Violet och Walking Eagles
(jag var sjukt taggad inför veckan och att få leka med dem fina örnarna men jag har inte orkat och jag vart så ledsen) 
 
Men iaf, jag dök upp på onsdagen och höll i mötet. 
 
Sen på Torsdagen kunde inte WE leka med oss och då kom Nemo på ett event som jag hjälpte till på. 
Vi samlade dem framför stalelt i VD, där dem fick stå och gosa i mig, där dem sen skulle springa till Nemo i Dinodalen och bjuda in henne i grupp. Sen efter det skulle dem springa från Dinodalen till paddocken på Paddockön där jag stog och väntade, under tiden som dem sprang fick dem svara på några frågor. När dem hade kommit fram till mig så skulle dem gosa i mig igen för att sen springa och leta upp Nemo som hade gömt sig någostans på Vingården och ja, enligt mig var detta ett lyckat event :D 
På 3e plats med 8 poäng kom Sasha
På 2a plats med 9 poäng kom Haley R
Och på 1a plats med 11 poäng kom Natalie! 
Stort grattis igen flickor! 
 
 
Fredagens event missade jag pga jag sov, haha. Var så sjukt trött efter jobbet så gick och la mig och vaknade upp vid halv 9 på kvällen... Ehh.. Bra jobbat Sture! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback