Sneaky Dragons - Vecka 26

Sista veckan för oss för nu har vi gått på sommarlov :D 
Eller ja, vi kommer tillbaka med event igen vecka 35 med Nina´s Amazing Race 2.0! Sjukt spännande :D 
 
Anyway, Måndagens event var jag inte med på då jag har vart sjuk denna veckan. (Vaknade upp förra söndagen med halsont :(
Men jag har läst lite på några av drakarnas bloggar och varför var jag inte med är min första tanke?! Asså, dem verka ha sprungit från Firgrove (utan häst) till stranden i Fort Pinta och den som var snabbas vann tydligen 3000 sc ?! Asså åhh, jag hade velat vart med haha. Men det kommer mer tillfällen och hörde även att Moni var jätteduktig med eventet då det var hennes och hon har inte svenska som modersmål utan norska, men det gick tydligen jätte bra ! :D Så stolt haha :'D 
(Bildkapadavfiskensjälv)
  
Tisdagen var en rätt rolig grej och jag hoppas verkligen att vi gör detta fler gånger. 
Medlemmarna mot Sneaky Crew, SJUKT KUL! 
Vi började med att alla fick berätta en bana runt om i Jorvik, som vi sen tävlade på, Medlemmarna var ett lag och Jag, Nemo, Haley och Annie var ett lag. Vi härjade runt lite överallt och ingen stans och jag hade sjukt kul. Plockade hem några viktiga poäng till oss medans NEMO sabbade allt inne i rh. " Jag är bäst på denna banan" - 3 sek senare " JAG MISSADE KONTROLLEN, NEEEJ" ............. ... -_____-
Men hon är söt så kan inte var allt för arg.. Eller? 
Bara älskar min häst asså, Han skäms! :( 
 
Onsdagen körde vi inget möte utan då körde vi vår avslutning. 
Det passade oss i Sneakycrew bättre och även en hel del medlemmar så vi bytte.
Korsord, Tipspromenad och Rekton´s tal stog på schemat. Oj oj. 
Vi samlades nere vid discot i Fort Pinta där vi hälsade alla välkomna och sen satte vi igång med korsordet som Nemo hade skapat. 
När vi löst korsordet så började vår Tipspromenad och det var sjukt kul då jag knappt själv kunde svaren haha, tur att jag höll i den tillsammans med mina underabara ledare. 
 
Vi bjussade på tårta och Felle visade sin uppskattning och kastade i sig den goda Jordgubbstårtan jag hade bakat :'3 
Nu äre som sagt sommarlov och inga event är planerade, förutom dem sponta som säkert lär dyka upp men annars är vi tillbaka i full rulle igen vecka 35 :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback