Solens Cirkel

Jag har nu kommit fram till Solens cirkel dagliga på mitt Asien konto och när dem startade så började jag sakna dem på Evelina kontot. 
Asså vi är i dagsläget bara populär med dem.
 
Jag gillade att göra dem och skulle gärna vilja vara beundrad med den fraktionen.
När tror ni vi kommer få bygga vidare och gillade du dem dagliga? :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lea Bravedaughter "Sumr"

Ibörjan tyckte jag dem var väldigt kul, men sen tröttna jag men sen blev det kul igen. Längtar tillbaka till dem gamla dagarna faktiskt Cx

Svar: Det var mycket bättre förr kom jag och tänka på när jag läste din kommentar haha :D Nä men ja asså ibland saknar jag dem dagliga och ibland är jag glad över att jag inte behöver göra dem ^^
silverknight.blogg.se

2015-06-12 09:00:31
Haley Doggirl

Jag älskade de dagliga! *-* Jag har länge funderat på det med fler uppdrag med solens cirkel, skulle vara skitkul att bli beundrad! ^^

Svar: Ja men precis, asså nu när man inte har gjort dem på ett bra tag så saknar man faktiskt dem :p Eller iaf jag saknar dem.
silverknight.blogg.se

2015-06-12 17:46:30
Anonym

Haha jag hatade dem första men när man blev gillad blev dem roligare. Nu håller jag på med Åskviggens cirkel och det tar begydligt mer tid.

Svar: Åh gud, ja sprickorna var kul dem första veckorna man gjorde dem. Dock har dem ju ökat ryktet på dem nu, innan var det 30 - 35 och nu äre ju typ 60 - 65 per spricka.. :p
silverknight.blogg.se

2015-06-15 13:46:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback