Städning av stall

Ställde iordning mina vackra pixel pållar i stallet häromdagen efter ha stått och gosat i helt fel boxar och det resulterade i att jag inte hade någon häst att rida så jag plockade ut min påwnie. :3 
Ruben är ju lite vacker asså 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Hello! Åhh jag ska också städa ut stallet, sommarstäd! Tror att tre pållar kommer få stanna hemma. Ponnysar är så söta. Dock kommer min ponny få en härlig liten semester.
Kram <3

Svar: Men om du skickar iväg din ponny kan du ju inte tävla i ponnychampet ^^
silverknight.blogg.se

2015-07-01 22:18:36
URL: http://ebbahighland.blogg.se
Ebba Highland

Haha Sture! Jag tävlar ändå aldrig i det! Har tävlat typ tre gånger... Hehe, älskade championat förr men nu kör jag typ aldrig<3
Kraam <3

Svar: Aha då förstår jag :3
silverknight.blogg.se

2015-07-02 21:19:53
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback