Två outfits :3

Jag kan om jag vill. 
Jag satt en kväll och verkligen funderade ut en oufit som jag inte brukar köra på och jag hittade mig allt 2 stycken, dock är jag mer kär i den brun/vita än det blå/svarta. :3
Sen passar ju Robb sjukt bra med den brun/vita också *.*
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Claire Masterknight

Hej! Vet du någon bra tävlingsoutfit? Någon snabb alltså. Jag vet att jag bara kan försöka hitta och köpa en själv men jag är dålig på outfits xD Har du en du skulle vilja dela med dig av?Tacksam för svar! :D

Svar: Då jag inte vet vad du gillar och inte gillar så äre rätt så svårt, och ta en färg du gillar och kolla in på starstables databas och se om det går att göra en tävlingsoutfit av det :)
silverknight.blogg.se

2015-06-27 10:53:03
Matilda silentheart

I vilken affär är allt från den bruna outfiten i från?

PS: älskar dig Sture❤️❤️❤️

Svar: Ehm.. Dålig koll så kika in på starstables Databas så kommer du hitta ^^
silverknight.blogg.se

2015-08-21 17:29:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback