Blööhhh...

Asså jag har typ tappat lusten för att blogga just nu. 
Lite knas och strul och problem i livet utanför datorn så kan inte riktigt få en positiv känsla i inlägg om jag skulle skriva några så jag hoppar faktiskt över det.
 
Jag försöker vara social och positiv på sso med mina drakar men efter ett tag orkar jag inte mer och försvinner in i min egna bubbla med musik eller serier. 
 
Juste, inte neråt inlägg, uppåt inlägg skulle det vara . 
Ehm.. 
Dragonplay är klar så har ingen häst att levla, yay? Hahah
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Har du inte din nya ponny?

Svar: Jo det har jag men inte hunnit fixa infon ännu ^^
silverknight.blogg.se

2015-03-13 14:27:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback