En styck osynlig Harley

När jag blev beundrad med arkelogin i Dinodalen så var det ungefär mina sista steg där inne, tills häromdagen. 
Fick för mig att köra en snabbrunda och leta stenar. Sagt och gjort, kanske 30 min senare stog jag vid en osynlig Harley och började funderade på vad SSO-teamet igentligen håller på med....
 
Buggar hit och buggar dit. Stäng ner spelet en onsdag eller en vecka eller vad det nu kan ta och fixa allt.
Tack för mig. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback