Hum, undra om...

Att bara kolla igenom sin fraps mapp kan vara bra att göra ibland. Hittade då denna bild och börjar fundera på när och om den låsta delen av Skördebygden kommer att öppnas. 
 
 
Vad tror du, kommer den att öppnas inom en snar framtid? Eller tror du att den kommer vara låst ett bra tag framöver? Del gärna med dig av vad du tänker om detta :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellie Whalenight

Jag tror det kommer ta ett tag innan det öppnas c#:

Svar: Mjo känns lite så faktiskt. Men hade iaf vart kul om dem överraskade oss med huvudstoryuppdrag :3
silverknight.blogg.se

2015-03-13 07:37:12
Cassandra Mastersmith

Det känns som om det kommer ta hundra år ju!<3 Evelina? Jag undrar om jag flyttade till Air star kunde jag väl vara med i din klubb? Fast jag är bara 9 så...


Svar: Klubben är full och har åldersgräns på 18år.
silverknight.blogg.se

2015-03-17 20:39:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback