Mästarnas Mästare

Härliga Nina fick en super ide som vi nu kör i klubben. 
Kopierat från klubbens hemsida
 
"Mästarnas mästare är ett event med initiativ av Nina Bunnystorm.

Vinnaren av eventet får en pokal hemskickad som man får ha tills nästa månaden då även vinnaren ska hålla i eventet. Man får ha vilket event som helst så länge det står en ensam vinnare i slutändan. Därefter ska man skicka pokalen vidare. Det kan vara ett hur simpelt event som helst. Kan man inte själv hålla i eventet måste man iallafall planera det och se till att någon annan kan hålla i det.

VI strävar efter att eventet ska köras första söndagen i varje månad."
 
Vi körde detta alltså den 8 Mars 2015.
Och ja, jag är kanske lite efter med att lägga upp detta men jag måste ha tid till annat också än att blogga ^^
 
Vi samlades vid ingången till Firgrove där vi inväntade order från Nina. Efter ett tag fick vi reda på att Victoire var gömd någonstans i området av Valedalesjön. Vi skulle alltså hitta henne. Förste personen som hittade henne vann. Jag blev sjukt taggad och ville vinna, liksom vem vill inte ha en pokal hemma?! Anyway, vi fick även stränga order om att vi endast fick rygga/backa. Alla blev chockade och sen var det intet så mycket mer innan vi fick börja backa. 
 
 
 Det var väldigt jämt i toppen, men Felle knep vinsten och jag ser fram emot hennes event :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback