Sneaky Dragons - Vecka 11

 Måndagen började med tävling mot klubben Silverglade Knights. Dem kämpade på riktigt bra men vår eld var starkare och vi kammade hem vinsten på Dinodalens tävling. :)
Stog som reserv först men några timmar innan tävlingsdags hoppade tyvärr första reserven av så jag fick tävla.
 
Tisdagen var det tyvärr ett tragiskt blodbad på Padockön. Även kallat Rött som Blod.
Ställde upp på testomgången bara. Mitt stackars hjärta klarar inte sånna här event men endå ställer jag upp haha :/ 
Klarade mig på rundan då jag sneakade uppe på en kulle och kunde se när medlemmarna blev av med liv. :p
Amanda W och Victoire var dem två sista kämparna i den riktiga runden och Amanda W var lite snabbare med att döda Victoire. Lät elakt men det var faktiskt så det var. :3 
 
Onsdagen bestog av möte som vanligt. ^^
 Eftersom Annie var fett bråkig så fick hon stå i skamvrån och det resulterade i att hon fastnade och grät så vi gick och kramades på henne :3
 
Torsdagen bjöds det på lektion av superEttan :D 
Vi skrittade runt fin fint och även travade vi väldigt vackert. Älskar lektionerna vi kör på sso, då jag har hittat två helt underbara ridlärare som verkligen kan sin sak och just jag får en verklighetstrogen lektion även om jag styr en pixelpålle. ^^
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ronja Candleborn

Jag vet inte om ni hade ledigt dom dagarna men jag frågar ändå.
Glömde du skriva in vad ni hade fredag,lördag och söndag?
Hoppas du svarar;)

Svar: Vi har inget planerat dem dagarna :) Och oftast leker vi ändå något eller så är alla på olika håll :)
silverknight.blogg.se

2015-03-15 22:05:10
Arvella Waterdawn

Den tävlingen kommer jag ihåg!! Det var så mysigt😍

2016-05-02 19:34:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback