Sneaky Dragons - Vecka 13

Denna veckan har vi lekt med klubben Walking Eagles och jävlar vad kul det har varit! :D 
Vi valde att köra en stafett vecka med 3 svårighetsgrader. Lätt, Medel och Svår. 
Sjukt kul och nervöst, och jag var inte ens med och tävlade haha.
Nedan följer en video på sträckorna vi körde. 
 
Måndagen började som sagt med sträcka Lätt, Vingården till Vingården. 
Vi samlades uppe på Vingården där vi fick titta på varandra och se hur alla såg ut.  Vissa små snackade medans jag, Annie och Nemo försökte styra upp allt tillsammans med Eden, Phoebe och Connie från Walking Eagles. Efter några minuter gick tillslut starten. :D
 Dem sprang iväg och sen blev det tyst. Hahah alla var så spända och väntade på något slags resultat men inget hände, några sekunder senare loggades en av stafetttävlandes ut och samtidigt sprang Sasha in i mål. Vi diskuterade vart personen fick fatal och valde att köra en omstart. 
Inga sura miner utan alla var nöjda med omstart och så blev det. 
Starten gick återigen och det blev återigen knäpptyst. 
Sekunderna gick och sen hörde vi att det var väldigt jämt. Helt från ingenstans kommer Sasha springades in i mål. 
 
Tisdagen träffades vi igen och körde sträcka Medel. Jorvikstallets Arena till Häxan Pi.
Det var en jämn kamp hela vägen tills sista lilla biten hos Pi. 
Sasha var steget före och krossade mållinjen först, tätt efter kom Walking Eagles. 
 
Onsdag körde vi möte som vanligt, jag var inte med pga olika anledningar.
 
 
Torsdagen var vår sista stafett med Walking Eagles. Vi körde den Svåra sträckan.
Vi var ett fåtal drakar som brummade runt någon timme innan allt startade och tränade och failade.
Sen helt plötsligt var det dags. Så nervöst, skulle drakarna leverera sista dagen också eller skulle Walking Eagles ta sin första vinst? Spänningen var olidlig! 
Haley Underfall krossade mållinjen först och plockade hem vinsten till Sneaky Dragons även denna dagen. 
Walking Eagles var inte långt bakom men ack så farliga dem är, dem är snabba och grymt duktiga på det dem gör! Kanske ska köra en revanch vecka? ;) 
 
Jag är både ledsen och glad över att veckan är över. 
Jag är så ledsen för att inte få leka med dessa söta flickor på länge. (om jag inte våldgästar dem. Eller planerar mer event med dem, mihihih. Vi får helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda. ) 
Jag är så glad över veckan då jag har hittat många fina personer som jag vill lära känna mer och verkligen leka mer med. 
Tack Walking Eagles för att vi fick äran att leka/tävla med er! <3 <3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback